Hallihallå

Elin hääär,
efter ett långt uppehåll. Jag skulle ju visserligen kunna ljuga och säga att Andrea har varit på Bali i 1 månad och jagat fisk och att jag råkat knipsa av mig båda händerna, men jag tänkte faktiskt vara ärlig.
Vi har helt enkelt inte orkat och haft tid, nu när vi båda har fästmän och kanonmånga nationella prov så hinner vi inte med bloggandet.
Jag vet, många sitter där ute framför sina datorer och är besvikna, men nu har ju jag kommit med ett inlägg och gett er alla en uppmuntran som heter duga :)
Förövrigt så är jag sjuk, feber och halsont, har seriöst legat antingen i min säng eller i soffan nu i 2 dagar.
Väntar bara på att liggsåren ska komma fram. Men, har nästan sett hela oc säsong 3, så ni kan ju fråga mig vilken fråga som helst som handlar om det så har jag svaren, från 10 på morgonen till 10 på kvällen låg jag o kollade på det igår. NÖRD!
Menmen, nån måste ju va de också!

Hejdå !!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bali

2009-05-21 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0