NÄMEN DRA PÅ TRISSOR

Elin skriver:

Eftersom Andrea är och spelar handboll hela helgen så utsåg jag mig själv till helgens bloggledare.
Som ett slags jobb kan man säga att jag tog det.
Synd bara att jag råkade missa att blogga igår.. men annars så.

Vi har nationellt prov på tisdag, svenska, läsförståelse.
Det kan ju inte vara så svårt tänker man, särskilt inte när man fått läsa häftet innan.
Men då får vi ytterliggare ett papper där det står att man måste svara på frågorna på rätt sätt.
Vi fick läsa igenom lite exempel, vissa förstod man kanske att de var lite för klena för att passa in, men vissa som var icke godkända, var ju helt normala svar.. Hur ska de ha det egentligen?

Menmen, de där ska nog gå bra iallafall :)


Eliiiiinnnnnnnn


Kommentarer
Postat av: cattis

haha helgens bloggledare, big awaw

2009-02-01 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0