Hejhallå

andrea skriver

jag läste precis genom elins blogginlägg, jag menar daaah, vad vill hon? Såhär ska de ju va:

Elin och jag,
vi är goda vänner, fastän mycket olika.
Vi tycker om olika saker.
Elin har synfel, jag har det inte
Elin har hörselfel, jag har det med (enligt henne)
Elin använder tampongstrlk normal, jag använder mini
Elin är kort, jag är lång
Elin har inget liv, det har jag
Men en sak har vi nog gemensamt.. VI ÄTER HELA TIDEN

Yepp, som sagt ... hon gjorde en del fel i texten, men det är tur hon har mig ibland. Så jag kan rätta de felen hon gör. Hon kanske itne såg vad hon skrev, hon har ju synfel =) <3<3<3

Saksamma, jag&elin bjuder på två bilder:

adda elin: [email protected]


adda mig [email protected]

hahahahaha

LAVIO
andrea

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-29 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0