elineinelinelinelin

ELIN SKRIVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej här har ni mig, en saftig liten tjej som heter Elin, dududududuuuuu
jo de är såhär jag tycker väldigt mycket om att dansa tango, dududududuuu
Jazz är bara kass , ja då ropar jag på hjälp.
Får jag inte dansa då blir jag jävligt pisst.
Elin tango dudu du snurrar runt jag går på sne, dudududu..
Elin tango, dudu, du står på tå jag står breve.. dududududu

Fortsättning följer, dagens fråga: Listade ni ut låtmelodin?
Ifall ni gjorde det så kan jag konstatera att ni just har blivit töntstämplade som kommer ihåg den barnmelodin!

Justejuste, kanske ska berätta varför jag inte bloggat, de är ju såhär va, att jag dragit ut tre tänder ur munnen.
Kan ju kännas lite konstigt att blogga då liksom om ni fattar vad jag menar..

Jag ska på teatern sen, min hobby you know! Jag har faktiskt lyckats fått huvudrollen :)

Men nu ska jag sluta..

Hejdåååååååååååådå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehew :Q

2009-03-11 @ 17:40:10
Postat av: Anonym

elin käre vän: det kan inte kännas kontigt att blogga bara för att man har dragit ut en tand :)pusssss<3

2009-03-15 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0