9 FEBRUARI

Hejhallå
 Igår var vi på bodaborg vi tävlade mot Cattis lag som var cattis, Linnea, Sofie, Carro medans jag var med elin och elin :) vi vann såklart (a) med 18-10 kanonglaaad. eller inte, mina knän är helt fucked up blåa tillomed armbågen är blå :(

BLÅS tack


arg_tjej_instägd_i_ett_genomskinligt_skåp
(a)

Elin vägrade kameran.. men ändå, nästblåast efter mig va nog hon,  så hon förtjänar en guldpeng imorron :) kanske bjuder på en fralla el nått, hört rykten om att hon är sugen¨på en sån !

saksammmmmma.
Mina läppar är alldeles torra, hur mkt läppsyl man än tar blir de inte bättre snarare värre, men jag vägrar lyssna på elin som säger att ja inte ska knarka de, för att de är DÅ de blir torrt... för väl leva med att hon har rätt ändå snart ... ;)

lavio
andrea

Kommentarer
Postat av: Era läsare

Kul att bloggen nästan överbelastas av uppdatering

2009-02-19 @ 19:13:00
Postat av: Anonym

Rättning

"eran läsare" ;)

2009-02-20 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0