Helgen

andrea skriver

Hahaahahah ofta "helgens blogg-ledare" lite jag skrattade när jag läste det! Jag tänkte att jag skulle berätta om min lagom misslyckade helg för att roa er, Jag var i Skövde för att spela flickSM steg 4 med guif. Vi sov på hotell och jag fick sova i samma rum som Fanny och Vickan. Detta hände under helgen kortfattat:
1. Vi råkade köpa filmer att kolla på för 95 kr styck utan att veta det
2. vi moona ut genom fönstret till hela skövde.
3. Vi busringde till Skuru som lackade och tjurade ihjäl sig. vilket inte gav oss nån fördel eftersom vi fick stryk mot dom iaf
4. Empa chansade på vilken bil som var min och pekade mot en stor container
5. Vi tog nakenbilder när vi skulle duscha
6. Det luktade bajs på hela hotellet efter att Empa sprungit runt i allas rum
7. rättelse* jag menade "fanny tog nakenbilder när vi duscha"
8. Vi moonade ytterligare en gång denna gång från två hotellrum samtidigt

Yepp ... enjoy

andrea


Kommentarer
Postat av: fanny

hahah, vi hade rättså kul ändå !

2009-02-01 @ 18:20:54
Postat av: empa

hahahahahhahahahaha

2009-03-16 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0