Uppdatering

andrea skriver

hejtjenahalihallå

Haha uppdateringen är på topp, u know. Det är bara för att den är så sjukt seriös =) ni som kommenterar är oxå på topp ser ja ! haha, neej men allvarligt jag har inte orkat, och jag antar inte elin heller? (a) hon kollar ju inte ens in på bloggen längre? =(
får ta o slå na lite, o se om de blir nå fart på henne!

Hur som helst har typ hela sprotlovet gått och jag är deprimerad för de,  man ska ju röra si på sportlovet, right? jag har gjort de motsatta. jag måste ha kollat på över 15 filmer den bara mån-tors :O sinnes, men mysigt. jag har ställt in 2 träningar och nu försöker jag gå upp i vikt, hr gått ner 4,5 sen förra veckan, är ju läskigt ...

Min helg kmr se ut såhär:
♥ Sova
♥ Äta
♥ Sova
♥ Elin kmr
♥ käka ännu mera
♥ och sova

tro inte att jag kmr plugga, UÄ. hata plugg. hata skolan. hata allt som har med skolan att göra. jag kreks.

hejpuss / andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0