Elins första inlägg

Elin skriver.

Min kollega, vän, arbetskamrat och bloggmate Andrea glömde att presentera oss som skriver här i bloggen.
Så jag såg det genast som min uppgift för dagen.
Det jag menar är att ni läsare som förhoppningsvis läser bloggen, kanske vill veta lite mer om oss.
Här kommer en presentation av oss två, det är en reklamlåt som gick på teve för en herrans massa år sen, men som jag dock ändrat texten i.

Andrea och jag,
vi är goda vänner, fastän mycket olika.
Vi tycker om olika saker.
Andrea åker buss, jag får cykla.
Andrea har en hund, jag har en katt.
Andrea kan få en boll i huvet, jag duckar.
Andrea brukar skjutsa, jag sitter bak.
Andrea gillar nutella, jag gillar det också.
Men en sak har vi nog gemensamt.. SKUMTOMTAR!

Jag gillar låten skarpt, måste jag bara tillägga.
Tack för mig!


elin

Kommentarer
Postat av: cattis

Men nej va söta :P

2009-01-27 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0