- Elin skriver

Elin skriver:

Andrea ska inte klaga, hon har iallafall några repliker.

Jag heter Ulga-Bulga i musikalen och har en replik. Sen är det hejdå för min roll.
Kul att man satt hela jävla dagen och tränade på repliker för att sen få en pissroll.
Jag har jobbat hårt med denna musikal, varit med i manusgruppen vecka ut och vecka in, slutat senare för deras skull.
Här har man tacken sen, kunde lika gärna ha valt syslöjdsgruppen, eller nej juste, den är jag ju utplacerad till ändå eftersom min roll är praktiskt taget osynlig.

Dessutom så slutade vi fem i halv 3, och våran buss gick 20 över 2, så vi fick vänta på stan i 1 timme och 40 minuter.. !
Visserligen träffade vi Juliax2, emil och jocke som vi fördrev tiden med, så de var faktiskt rätt kul på stan ;)

Glad_tjej_93, not :)

Ni kan ju förövrigt känna er glada att jag skrivit ett inlägg :D

Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0