Det var en gång

andrea skriver

Hej, det här är en blogg om TVÅ tjejer, vi är bästa vänner. Den ena är jag, ni vet vem jag är, för det är bara jag som skriver här, i princip. Den andra är Elin, jag vet itne om ni lagt märke till henne, men hon är underbar, världens bästa, sjukt störd i huvet, men vi är ett team, ni vet; vi gör allt tsm, wuuuh! den ni! ni fattar, Hon o Jag har en blogg. det är den här, men ... var kan hennes blogginlägg vara? ingen som vet, nej ingen som vet... lalala =) ett hett tips; kolla längst ner i typ 1 inlägget i Januari, hon kan (inte säkert) ha medverkat i det inlägget, men.. som sagt, det är inte säkert...



Alla som vill ha mer uppdatering från elin räcker upp handen NU!

nu blire krubb


Kommentarer
Postat av: anonym

RÄCKER UPP EN HAND*

2009-03-11 @ 17:09:13
Postat av: Emil

elin blogga då!!! :)

2009-03-11 @ 17:34:17
Postat av: julia

ELIIIIN SKRIV :Q

2009-03-18 @ 23:33:18
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0