hatart

allt gör ont, jag har feber, o varje gång j ag tar en alvedon o febern ska gå ner börjar man svettas helt sjukt mkt. läskigt. jag har så ont i munnen som man bara kan ha, tandköttsinflammation är inte att leka med, tandläkaren sa att ja skulle tvinga mig själv att borsta vidare hur mkt de än blöder, de enda man gör när man borstar är att stå o gråta, så hemskt är de, helt sjukt. och när man väl ska äta typ fil, eller försöka dricka nptt så gör de så sjukt ont att svälja att man bara vill skrika, halsfluss är inte heller speciellt roligt, om ja säger så ...
äter penicillin nu, men har inte märkt nån skillnad än :( tänk om jag aldrig blir frisk?

andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0