musikal

HUR FAN TÄNKER MAN OM MAN GER MALIN EN STÖRRE ROLL ÄN ELIN, ELIN, CATTIS, MIG, MARIJA + EN MASSA ANNAT FOLK? VAD VILL LÄRARNA LIXOM?

jag hade ju faan fått en stor roll, o så ger jag bort den "/ va tänkte jag? :( sen lova dom mig en stor annan roll... men nejnej, i slutändan blir man en brat med backslick som säger 5 repliker varav en är: "en bakad potatis" 
-.-

Självklart ska vi nu sitta i syslöjden, (vi som itne fick stora roller) och sy andras kläder. fan heller ... vi har bildat en pakt, vi ska alla vara statister nu, (alla= jag, elin, elin, sofie, cattis, marija m.fl) vi kommer att rocka, så ser ni nåra skumma typer som har klätt oss horigt på scen, och dansar lite mysko så kan det vara vi ...

RIP våran musikal, det är fan tragiskt ....

ANDREA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0