pluggpluggmerapluggSOVApluggpluggTELEFONEN

andrea skriver

ont i ryggen, cancer i foten, ett emoskärsår i knät efter rakning, plugg, ringar under ögonen, osv .. kan det bli bättre?

Japp!

Matchis idag mot lindeskolan, vi vinner. säkert.
Elins mobil funkar itne, ja lider med henne.. Jag försöker gå upp i fucking vikt. de går inte? Ja käkar ju hur mkt som helst? tar till o med extra turer förbi OKQ8 för att köpa nått att käka bara för att. tur att ja itne går ner i vikt iaf.

Nu är de tamigfaan snart helg, jag vill ha nytt läppsyl plus en jädra massa sol, skulle inte sitta fel o ligga på luftmadrass i poolen och steka.. vem vill inte? =)
Ytterligare en cancerform tillkommer där, hudcancer får jag av solen ... som sen säkertger mig bröstcancer och testikelcancer, ... fins det sånt? jag kan ju försökra mig själv om attjag itne får pungcancer, tur är väl de!

nu ska jag ringa ett o annat samtal, de är viktigt .. eller inte. Vem i min ålder ringer viktiga samtal lixom?

hejjis/andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0