Emo-inlägg

andrea skriver



Alfons, nu ska du få några visdomsord:
DU GER FAN I O LÄMNA MIG DU MED, GÖR DU DET VET JAG FAAN INTE VAD JAG GÖR.
O om du nu ska göra som hunden, spring inte ut o skogen 3 km, för jag tänker inte leta igenom hela skogen för att hitta dig. tänker itne heller anmäla dig saknad överallt, isf får du dö hemma hos mig. punkt och slut. ELLER nej föressten, nu när jag ändå är igång så vill jag att du bantar... många som har klagat på din mage. diet kanske?




jättemkt R.I.P
saknad ju :(



Nu när jag ändå är igång kan jag ju ta o lägga upp den sniggaste bilden jag hittade på lite folk, ni är bäst. laaaaafeyou :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra SKLIVET !!

2009-03-16 @ 22:19:33
Postat av: Joakim

Neej!, Vickys :'(

2009-03-18 @ 22:37:21
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0